writing

writing

poniedziałek, 27 marca 2017

Konferencja Świadome Budowanie Marki

Piękną słoneczną sobotę 25 marca 2017 spędziłam na konferencji "Świadome Budowanie Marki", która została zorganizowana przez Agencję Promocyjno-Wydawniczą I.D. Media.

Wsłuchiwałam się w rozmowy i wystąpienia panelistów, którzy dzielili się swoim cennym doświadczeniem, skłaniali do refleksji i motywowali do działania. Wiedza przekazana nam na tym spotkaniu była dla mnie bardzo intrygująca, szczególnie że jestem pijarowym samoukiem i działam intuicyjnie. Lubię robić kosmetyczne zamieszanie - i tyle!





Jednak w trakcie konferencji dwukrotnie mnie zamurowało, gdy Ilona Adamska tak pozytywnie wypowiadała się o moim innowacyjnym portalu, który łączy w sobie blogowanie i prowadzenie redakcji (serwisu) kosmetycznego. Przyjemnie było słuchać, że przygotowana przeze mnie recenzja kosmetyków, była wyjątkowa oraz że widać to, co robię!





Wiedzę, którą zdobyłam na szkoleniu, na pewno wykorzystam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz