writing

writing

czwartek, 4 sierpnia 2016

Wewnętrzny napęd? Wywiad dla portalu Marka Jest Kobietą


W 2010 roku moje życie związało się z branżą kosmetyczną. Miała to być przelotna przygoda, a okazało się, że kiedy poznałam branżę beauty marketingu od wewnątrz, postanowiłam w niej pozostać na dłużej. A co więcej, postanowiłam nieźle namieszać. Kosmetyki, zdrowie, odpowiednie odżywianie, sport oraz marketing, pr i copywriting to dziedziny, które łączę w swojej pracy, by wspierać firmy urodowe w budowaniu silnych marek. Każdego dnia sporo się dzieje, jest wiele pracy do wykonania i wiele tematów do ogarnięcia. Bywa, że pod koniec dnia jestem zmęczona, ale szczęśliwa, bo robię to, co uwielbiam. Myślę, że to jest właśnie moim napędzaczem do działania oraz energetyzerem. Praca, którą wykonuję, jest moją pasją.




Zapraszam serdecznie do lektury całego wywiadu: http://markajestkobieta.pl/marka-jest-kobieta/co-daje-mi-wewnetrzny-naped-renata-zielezinska-redaktor-prowadzaca-trustedcosmetics-pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz