writing

writing

środa, 31 sierpnia 2016

Zielezińska znów na nowej drodze życia! Dramat czy szczęśliwe chwile?

A co! Kto poślubionej zabroni? To była droga przez mękę, wyszłam z niej trochę poobijana.

Jednak może zacznę od początku...

Ostatnio ktoś mi powiedział, że czasem trzeba wyjść ze strefy komfortu, aby mieć lepsze wyniki w pracy. Zatem posłuchałam i wyszłam! Opuściłam bezpieczną strefę komfortu, którą była dla mnie praca na etacie i od jutra rozpoczynam pełnoetatową pracę na rachunek Redakcji TrustedCosmetics.pl.

Tak sobie myślę, że gdyby nie "miła" niespodzianka w postaci niezłego kopa, która przywitała mnie w poniedziałek w pracy, to w życiu bym tego wypowiedzenia nie zaniosła. Bo swoją pracę w sprzedaży lubiłam i czasem napisać coś kazali, wiedząc, że mam jakieś przejawy talentu w tej dziedzinie.

To wychodzenie ze strefy komfortu strasznie boli psychicznie. Bo przecież do tej pory wszystko miałam poukładane. Praca na etacie, wynagrodzenie na czas, a wieczorami i w weekendy praca u siebie. Aż tu nagle wszystko się posypało... Otrzymałam trochę psychicznych kopniaków i boksów (w mojej głowie sporo się działo).... ale do rzeczy! Poryczałam trochę... i potrzebuję Waszej pomocy!

  • piszę teksty na zamówienie (na strony, opisy do sklepów internetowych itp. itd.),
  • prowadzę blogi i fanpage,
  • potrafię wykonywać grafiki w Canvie,
  • mam doświadczenie w sprzedaży oraz branży kosmetycznej (ale mogę pomóc również w marketingu w innych dziedzinach)
  • wystawiam faktury VAT.

Może znacie kogoś, kto ma zapotrzebowanie na wyżej wymienione usługi?

Będę wdzięczna, jeśli popytacie i ktoś się zgłosi. Dzięki Wam moja nowa droga życia może być szczęśliwa! Pomożecie?




Zachęcam do zapoznania się z referencjami: http://www.trustedcosmetics.pl/o-nas/referencje/


Renata Zielezińska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz